I'm back

Nu är jag tillbaaax saknat mig? ;)
Nu har jag översatt hela min engelska text mycket duktig. Juste vi gör ett låtsats nationella test och jag har rekordet på bästa poäng på första sidan hela två poäng heja heja mig. Haha alla andra hade noll poäng eller ett.
Men på sidan två hade jag 6 poäng utav 8 och det stod Bravo och en smilis :) heja heja mig.
I'm so good at english. Tycker du inte det?

Imorgon äre sjukgymnasten som gäller på morgonen kl 8.00 som vanligt,bussen går 7.14 och då är man död. Gå upp kl 6.00 är ett big nono.
Blir ingen badning för mig heller, jag gillar inte att visa mig i bikini när jag har mens och gillar inte att vara i en bassäng då. Så ett till big nono.

Juste jag ska köpa min lillasysters laptop för bara 800:- fick ju ett billigare pris ;) Men då jävlar kommer jag kunna blogga mycket mer. Aktiv listan akta er.

Godnatt och sov så gott och vakna torrt, så kissa inte på er

xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback