Tjej = Kall

Jag pratade med en kille förut, eller ja vi höll på med varandra.
Men allt tog slut när jag fick höra en massa saker som han har gjort när vi har hållt på. Men istället för att bryta kontakten så lekte jag med hans känslor så han fick känna hur jag har/hade.

En dag skrev han till mig på msn
"fyfan vad kall du är :D"
jag svarade "Ja jag vet ;) Jag leker med folk känslor och jag gillar det"

Men vadå? Han lekte med mina känslor och betedde sig som ett svin, men tjejer får inte göra likadant? Dom ska sitta tysta som möss? (Jag vet att det inte är snällt men ändå)

Får inte tjejer vara kalla?
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Be cold Biiatch;D <3

2008-10-20 @ 19:30:52
Postat av: Ellie

Det va från mig ;)

2008-10-20 @ 19:31:41
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback