åsikter

Tack för alla åsikter angående att gifta sig :) Roligt att se vad alla tycker och tänker, många bra svar!


Nu sitter jag och väntar på Angelica :) jag är bus sugen på godis ;)
Jag klippte mig efter skolan och jisses vad nöjd jag blev nog andra gången jag blir så nöjd, jag tunnade ur mitt hår och jag har fortfarande tjockt men det är mycket tunnare. Jag har nästan på gränsen till afro hår känns det som (inte nu längre) nej men eftersom jag har spanskt ursprung så är mitt hår också lite tjockare latina hår som frisören kallade det!
Prat glad var hon också så jag kommer att bli en stamkund där.

Langar en bild senare kanske ;)

xoxo /N  EN NÖJD TJEJ MED SNYGGT HÅR


Kommentarer
Postat av: Lowan

svar : att väskan var super snygg , helt klart den kommer hem till mig =) ha det bra ! ;D

2008-09-26 @ 19:32:11
Postat av: anitA

Jag vill gifta mig ung men endå inte..

Min mamma säger att jag ska leva mitt liv först genom att ta körkortet, ha ett underbart bra jobb.. resa jorden runt & ha kul med kompisar & det har hon verkligen rätt i.. men ibland så tänker jag att jag vill förlova mig när jag blir 17 för det är så gulligt när man hittar ngn som man vill ha.. alltså den rätta! Men att gifta sig ung är också underbart.. jag vill ha världens bästa man som gör allt för mig & jag för honom..



de kul :)



hur ere med dig när det gäller giftemål?

2008-09-26 @ 20:57:54
URL: http://aaanita.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: jomenvisst :)

2008-09-26 @ 23:49:58
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback