hatar spanska just nu

Jag har ingen lust med spanskan. Har ingen lust att sitta där med alla dårar som har redan läst spanska i 900657 år. Läser spanska steg 1 men vettefan om det här är verkligen steg 1. Menningen att man ska kunna allt, fast kan inte ett skit. Så jag har ingen lust, så jag räknar med ett IG i kursen för mig kvittar det. Är nöjd om jag ens kommer på lektionerna. Usch mår dåligt ju utav spanskan, får ont i magen :( Sen imorron är det test också, så¨jag ska väl sätta igång och plugga lite :/ uschabusha
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Jag har också läst spanska, jag tyckte det var kul. Tyska däremot, det är för jävligt.

2009-04-02 @ 20:08:32
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback