The Hills

Kenza har en tävling i sin blogg om att man kan vinna The Hills boxen, självklart vill jag vara med och tävla :) Och varför jag är med och tävlar är för att jag älskar drama, intriger, kärlek osv, The Hills är rätt tv-serie för mig med mycket drama, intriger, kärlek, mode och man får en skymt att soliga Kalifornien som jag längtar efter. The Hills går på dåliga tider för mig då jag inte är hemma, så har ströföljt det, hoppat mellan avsnitten och då blir det en del saker som jag inte förstår i serien, så om jag skulle vinna skulle jag kunna kolla på det efter mina tider :)


Var med ni och tävla http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html#comment

xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad snäll du är:) Jag önskar bara jag var några cm längre så jag slipper få nackspärr varje gång jag pratar med mina vänner, haha :)

Hoppas allt är bra med dig:)

2009-12-10 @ 00:00:46
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback