Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag imorgon, det har väl ingen glömt?
Nu har jag ingen pojkvän men jag deppar inte för det som en del gör. För när man tänker på alla hjärtans dag då tänker jag på alla par. Att dom sitter och gullar med varandra och vi singlar har inte någon. Stämmer ju inte. Istället tänker man på alla nära och kära, man vet verkligen hur mycket alla betyder för en. Ibland kan man faktikst glömma bort varandra inte tänka på hur mycket familjen/vänner betyder för en. Så imorron ska jag pussa på alla mina nära & kära :)
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

jag har haft massa annat att tänka på:D

2009-02-13 @ 16:51:17
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback