Chocklad med kvalité

Hej! Så otroligt skön dag :) Slutar som vanligt på fredagarna vid 11.25 men idag fick vi gå runt 11.05. Så idag var han hygglig och det gillar vi.
idag blir det nog att åka till Sanna, är lite sugen på henne idag haha. Pernilla kanske vill vara med? I dont know.

Jag och Malin tog bussen och hoppade av vid stan, hittade en te, kaffe och chocklad affär jätte mysig. Stod och provsmakade chocklad, och med mig köpte jag en chockladklubba och en annan chocklad sak. Skit gott, så dit ska jag gå, inte billigt var det precis men ändå. Chocklad med kvalité.

xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger den butiken?? för nu blev jag väldigt sugen på att besöka den.. var det hyfsat billigt? med tanke på min ekonomi :P <3

2009-02-16 @ 18:06:38
URL: http://inklusivejag.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag är lite sugen på dig med.

2009-02-16 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback