hästar

Hej! Sorry för dålig uppdatering.
Har tillbringat gårdagen med Angelica :) Kollade på lets dance, film  & mkt mer. Somnade som en stock igår, var så sjukt trött, somnade strax efter 0.00 men ändå vaknade jag sent idag. Pratade med en jätte söt tjej, ringde på en annons som medryttarhäst i bergshammar men kände inte att hästarna inte passar mig, fick efter 50 min ett sms att jag kunde få låna hennes mammas ponny :)  Skit snällt!

Och idag har det blivit shopping i Nyköping, och legat hemma och kollat på tre kronor. Melodifestivalen snart?
xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, jag läste att du redan tjänar pengar på din blogg :) Hur lyckades du, eller hur gjorde du? :)



Mvh Maria

2009-02-08 @ 00:01:14
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback