sura kärringar

Jag var ju hos pappsen igår :) mycket trevligt! Men idag är det inte lika trevligt, vaknade upp med huvudvärk och satt i mammas säng och pratade lite allmänt med henne. Kom då på att jag ska till sjukgymnasten halv två och då var kl 13.00 när jag upptäckte det, så mamma var tvungen att ringa och sjukanmäla mig till en sur bitterkärring. Men min sjukgymnast kommer att skälla på mig. Och jag kommer inte vara glad inte, är redan fruktansvärt sur så säger hon nått fel ryker hon. Då byter jag sjukgymnast.
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Maj

Jag har bara sett filmen, men jag vill läsa böckerna också :)





fyfan va jag hatar surkärringar!

2009-02-18 @ 20:28:45
URL: http://majlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback