sviken.

Det känns så tråkigt när man glider ifrån en vän. Har inte riktigt glidit ifrån henne, men vi kan inte alls snacka som vi gjorde förut. När jag berättar/ skriver på msn,sms, bdb en viktig och hemlig sak så kan hon skita i att vara på den viktiga saken. Känns så tråkigt när man anförtror sig åt någon som bara skiter i det. Men när hon behäver råd eller bara någon att prata med då ska alla ställa upp, och det ska vara jävligt synd om henne. Men inte ställer hon upp längre :/ nja jag börjar undra om jag inte kanske ska skita i att svara på hennes sms? Men jag vill inte sjunka så lågt. Känns som barnfasoner.
Förut kunde vi två prata om allt, hon ställde alltid upp och jag ställde alltid upp för henne. Men jag antar att allt har en förändring.
Ta vara på det ni har! Man vet aldrig när man mister det
xoxo / N

Kommentarer
Postat av: Sara

Vem det an ar, behandla dom sasom dom behandlar dig!

2009-02-03 @ 19:07:56
URL: http://minforsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback