Chris Brown

Chris Brown var helt klart bäst. Jag och Pauline hade ståplatser och vi kom långt fram så vi såg rätt mkt. Innan själva konserten så spelade djn jätte bra musik så alla stod och dansade och shakade. Och sen fick se & höra Crossfire och älskar deras låt "lady" så har gått och sjungt på den hela helgen. Fan vad alla vi började dansa då.

Sen kom våran favorit, Chris! Han kom hängande ur taket, upp och ner och sånt, så jävla häftigt. Och han sjöng förjävla bra, jag tror att alla ville ha honom den natten, tillochmed killarna skulle kunna bli bög för honom. Och när han sa "Can I call ya?" då blev vi också galna.
Det bästa var han när gjorde en liten film, han filmade inne i omklädningsrum med en guldig stor Louis vuitton väska. Sen så säger han "Turn around, turn around now" och alla kollade bakåt och fattade inget, sen alla börja skrika och sprang till en plattform som hängde i luften såg ut som ett stort rymdskepp, och jag Pernilla kom längst fram. Och när han slet av sig linnet då blev alla helt galna. Har massa filmer på honom så jag får lägga upp dom någon dag.

Bästa låten var "Kiss kiss", "Say goodbye", "With you" & "No air"
En utav mina bästa kvällar i mitt liv

Några utav bilderna

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback