Hon verkar inte ha alla popcorn poppade i skålen

haha jag älskar såna här kommentarer "Han/hon verkar inte ha alla hästar hemma i hagen" ni vet sånt man säger om en trög person. vad finns det mer för några trög-meningar?

Jag gör en lista, en hon lista orkar inte sitta skriva han/hon
- Hon verkar inte ha alla skruvar hemma.
- Hon verkar inte ha alla popcorn poppade i skålen (den använder jag mest)
- Hon verkar inte ha alla indianer i kanoten.
- Hon verkar inte ha alla hästar hemma i hagen

Kan ni några?
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hissen verkar inte gå enda upp



XD

2009-01-07 @ 18:04:09
Postat av: Cia!

Hjulet snurrar, men hamstern är död!

(det är min favorit just nu s)

2009-01-07 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback