På G

God morgon :) eller eftermiddag välj själv!
Idag ska jag se till att få nått gjort (haha så säger jag alltid till mig själv, det känns bra att säga så även om jag vet hur det slutar) är så dålig på att hålla löften till mig själv.
Idag har jag en sådan dag då jag bara vill åka iväg och aldrig mer komma tillbaka, att bara åka till hmm turkiet?
Det har hänt så mycket på lovet tyvärr vill jag inte skriva det i bloggen än, lite känsligt fortfarande vet ju inte vilka personer som läser min blogg som kan skvallra runt, men jag kommer bli glad om allt går som jag vill :)

Skriver mer senare, ska sätta in nya bilder, och sen hade jag faktiskt tänkt att knåpa ihop en ny design.
Ha en bra dag
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: soeticz / bloggdesigner

sv:

Hejsan!

Såg att du kommenterat att du vill ha blogghjälp. Kika in på kategorin "beställa design" och läs där. Hör av dig sen igen om du fortfarande är intresserad :)



// Michaela

2009-01-06 @ 13:52:11
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Priscilla

fin blogg!

2009-01-06 @ 17:28:12
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback