Kräftskiva

Halloj! Igår blev det  "kräftskiva" hos Tove. Det var jag, Tove, Katja & Sannisen. Och det var helt okej :) Jag var så himla trött igår, men jag hade jobbat hela dagen så det var förstårligt. Man orkar inte alltid att vara på topp, dubbel så jobbigt att jobba än att gå i skolan. Fast i skolan är man mer lat!
Och idag berättade Sanna att kryssningen är bokad och klar. Så det blir jag, Sanna, Ellie, Robert, Linus & Micke (har ingen aning om vem Micke är men det blir nog great iaf)
Ska bli roligt att åka iväg med ens kalaspinglor :) Komma bort från Södermanland, göra nått nytt är alltid roligt. Länge sedan jag var på kryssning..

Jag och Ellie förra onsdagen då det var fest hemma hos Sanna i hennes friggebod.
Jag tror både jag och Ellie var lite borta när bilden togs haha kolla våra ögon.
Bilden togs precis efter vårt voodka race ;)
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Jelly

Sv: Ja klänningen finns kvar, men om du vill ha den får du bestämma det snabbt, har några som vill köpa den men som ej har hört av sig ännu :)

kram

2009-07-26 @ 09:07:30
URL: http://clothesforyou.blogg.se/
Postat av: Freda

Sv: Ja, toppen finns kvar :) Är du intresserad?

2009-07-26 @ 10:46:55
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hahahah fan så vi ser ut då :O



jadå micke är skitrolig träffa han i fredags, lite sjuk är han haha!

Gud vad jag längtar :D

2009-07-26 @ 15:06:34
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback