allt brister

Idag brast allt för mig. Jag är så himla stressad över skolan & sommarjobb att jag inte kan stanna upp. Jag samlar på mig allt som en stor rund boll till slut orkar jag inte bära på den stora bollen och släpper den, med en stor duns!
Jag orkar inge mer. Jag har så mycket att göra att jag får sjukt ont i magen och mår bara illa.
Inatt ska jag sitta med en stor uppgift som jag började med igår men den är inte klar pga massor med saker.
Som jag har sagt förut, jag tycker jag är svag om jag gråter, gråter aldrig! Kan gråta över min familj och andra människor men aldrig gråter jag när jag inte orkar. Men idag i datasalen så började jag grina, jag orkar verkligen inte!
Men tack Malin för du stöttade, sånt betyder så mycket för en när man mår som värst
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: malin

2009-06-04 @ 07:54:14
Postat av: malin

Självklart, inget att tacka för. bara jobbigt att se någon må så dåligt, igår rasade verkligen himmlen. men det är bara stå på sig, torka tårarna och hoppas på att efter regn kommer solsken!. <3

2009-06-04 @ 07:55:56
URL: http://smileback.blogg.se/
Postat av: malin

Självklart, inget att tacka för. bara jobbigt att se någon må så dåligt, igår rasade verkligen himmlen. men det är bara stå på sig, torka tårarna och hoppas på att efter regn kommer solsken!. <3

2009-06-04 @ 07:56:49
URL: http://smileback.blogg.se/
Postat av: Ida

du är inte ensam, jag släppte bomben när jag kom hem. inget ville som jag ville och allt gick åt pipan! <3

2009-06-04 @ 09:57:40
URL: http://inklusivejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback