Midsommar

Hejsan korvar =)
Jag har varit lite off, därför att jag har jobbat, spenderat tid med vänner osv. En del dagar har jag bara inte orkat att skriva nått, men det ska det bli ändring på. Åtminstone 1 inlägg per dag kan jag få fram =)
Vad gjorde ni på midsommar?
Själv fick jag träffa Ellie och det är alltid mysigt. Vi och massa andra åkte på sjön och grillade. Ellie och Kimberly såg dessutom en huggorm :| Spöregnade först. Så roligt när man har stått och kämpat med att platta håret och så krullar det sig. Vi åkte tillbaka till stugan, började dricka osv. Hände massa roligt, men ingen idé att jag skriver detaljer. Blev nattbad vid 03.00 och det var svinkaltt i vattnet, kom inte ens ner! Men frös väldigt mycket när jag kom hem. Det var min midsommar =) Helt okej faktiskt.

xoxo/N


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag skulle kunnat börja grina när jag såg ormen :| det var nog bara bra att ni inte badade verkade svinkallt ju :O

2009-06-23 @ 20:36:57
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback