Nalita gillar/ogillar


1. Att det är sommarlov =) Det har nog ingen missat, och sommarlov är det bästa som kan hända!
Inga tidiga morgonar som man måste pallra sig till skolan och ha onödiga lektioner som man inte fattar ett smack av.

2. Jag åker till Öknehult om 11 dagar!!! Är jag glad eller är jag super glad? Älskar att vara på Öknehult bästa stället :) Man kommer från vardagsproblemen och där är allt frid och fröjd hela dagarna.  Så om ni är häst intresserade så åk dit på ridläger i 8 dagar, man blir inte besviken.

3. Jag tar med mig en liten eller stor pålle  från Öknehult som jag ska hyra i 11 månader, så det kan ej gå fel :) Så ridläger och en häst, lycklig!  Nu måste jag bara hitta en medryttare som ska kunna hjälpa mig 3 dagar i veckan.


1.  Att jag ska jobba idag kl 14.00 buhuu :( Har ingen lust att jobba idag. Vill ju vara ute i värmen och solen. Jag kollade nyss på klockan och ser att jag måste skynda mig. Har verkligen inte lust att jobba, som tur är det bara 4½ halvtimmar idag. Inte så farligt, en halvtimma mindre än vad jag brukar jobba.

xoxo/N


Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Dagens sommar fråga :" och svara gärna på dagens fråga? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-06-23 @ 13:13:52
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Ellie

Glöm inte fråga om vi får va stallslavar hihi :)

<3

2009-06-23 @ 20:38:16
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback