sunshine

Sol sol sol =) Underbart! Pernilla ringde nyss och undra om jag ville hänga med till affären och det tackar jag inte nej till, vill ju passa på att vara ute så mycket som det går när det är fint väder. Gud vad man tjötar om vädret, när man var liten då sprang man ute även om det var spöregn, nu går jag inte ut om det regnar. I alla fall inte frivilligt. Jag måste ha blivit äldre som kan ägna min tid att prata om väder, har helt enklet växt upp.
Nästa lördag måste det bli fint väder, då jag sticker till Öknehult. Har paxat Sanna den dagen med, hon ska hänga med och lämna mig det måste hon göra :) Nu när jag hämtar "min" häst då ska Sanna börja rida, ska lära henne allt jag kan ;)
Vem vet kanske blir ridläger för henne med nästa år?
Fast jag och Ellie ska jobba då, eller försöka få jobb på Ökne.



xoxo/N


Kommentarer
Postat av: Ellie

Weei hoppas :)

Skit roligt skulle det ju vara!

Vi är bäst vi tre ;) <3

2009-06-24 @ 17:26:16
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback