trivs inte med jobbet

Blogg.se krånglar super mycket för mig, kommentarerna blir inte godkänna osv. Riktigt störande!
Dessutom krånglar bloglovin för mig med. Vad allt ska krångla, hoppas att det inte blir en krångel dag imorron då det är jobb på eftermidda 14.00-19.00 usch "/ Hoppas att allt går bra.
Jag trivs inte riktigt, kunderna är det självklart inge fel på. Men det är nått i magen som säger att jag inte trivs. Så nästa sommar blir det inte att jobba där tyvärr "/ har mött en del bra människor och en del mindre bra.
Men det är bara bita ihop då jag kommer snart att ha en häst att försörja, men sen till hösten ska jag leta efter ett nytt jobb :) Ska inte gå runt och känna såhär, mår dåligt så fort jag tänker på jobbet.

Nej nu ska jag gå och lägga mig, inte ett dugg trött men orkar inte sitta här och uggla.
Ha en bra natt alla
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad jobbat du med? Jag trivs inte heller jättemycket med själva arbetsuppgifterna men jag trivs jättebra med kollegerna..

2009-06-26 @ 10:18:26
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback