Bring it on bitches

Jag har fortfarande mensvärk så jag dör! Detta kan ju inte vara normalt, vad fan tänkte gud när han skapade mensvärk? Knäppis.
Just nu har jag fyllt i en massa saker på Internet om au pair resan :) Och jag längtar sjukt mycket tills jag åker, kan inte fatta att jag vågar. Men jag tror allt blir bra, jag är så stark! Ärligt jag är det. Psyket menar jag då, inget knäcker mig. Och skulle något knäcka mig så skakar jag bara bort det, så känns det just nu. Bring it on bitches. Nej men ärligt, jag tror allt kommer bli bra. Ingen som vill åka med mig?
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill åka med dig din lille tonfisk :D

2009-03-28 @ 21:31:34
Postat av: Nalita

sv till Sanna: åk med mig då :]

2009-03-28 @ 21:51:54
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men jag kommer kanske åka nästa år i början av året, så vi kanske åker samtidigt. Kommer du åka med skandinaviska institutet eller culture care?

2009-04-08 @ 10:00:04
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback