La Voix



Jag tyckte att Malens Ernmans låt var riktigt dålig La Voix. Opera och försök till pop låt, men efter några gånger lyssnande så tycker jag faktiskt den är helt okej, riktigt okej. Mycket bättre än flera andra låtar som var med i melodifestivalen, men en grej tyckte jag var konstigt när jag åkte till Ullared så lyssnade jag på Rix FM hela vägen i 4 timmar. Inte en ända gång spelade dom vinnarlåten, men istället spelade dom upp skämt låten Tingeling. Sen läste jag på aftonbladet att Rix FM har valt att inte spela låten pga att den inte är deras sorts musik. Istället sitter Rix FM och tjatar ut alla sina låtar så man kräks när man hör dem, varför inte ta in lite opera? Tycker faktiskt inte det är så mycket opera i låten, men eftersom den låten vann faktiskt tack vare oss som röstar, då borde ju vi folket tycka om att höra den på radion? Eller?
Sluta att spela Amy Diamonds alla låtar och variera mer Rix.
xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej, Elena har nominerat mig till att bli Veckans blogg hos henne. Jag blir jätteglad om du går in och röstar. :) Länk finns hos mig.



Ha en bra fredag!

Kram, Malin

2009-03-27 @ 08:50:35
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback