mensvärk jag avlider

Vaknade upp med sån äcklig mensvärk, trodde jag skulle behöva ta mig till bårhuset. haha hade så ont.
Sen vid 13.00 gick det över, då har jag knaprat i massvis med tabletter.
Helt sjukt att man ska behöva ha så ont, måste pallra mig till ungdomsmottagningen och få hjälp med min lilla mage.
Pricken över i:et är att jag alltid får feber så fort jag får mens.
Aja nu ska inte ni behöva läsa om mina menshistorier. Men dock har jag många, så säg till om ni vill höra ;) haha

Ingen donken idag :( min favoritmat, skulle kunna leva på det 24/7 attans att vi inte har någon donken här i lilla Oxelösund. Vi har bara 10 äckliga pizzerier. Och dom är seriöst vidriga
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: Ellie

Krya!! <3 Saknade dig i skolan Natiis<3

2009-03-27 @ 15:58:23
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback