NALITA TYCKER


1. Att vrida fram klockan, det är ett tecken för mig att det börjar bli vår och sommar. Jeansshorts och bruna ben snart?

2. Inte alls lång tid tills jag blir 18 år och då är jag inget litet barn längre (fast det kommer jag nog alltid vara så barnslig jag kan vara ibland haha)

3. I mina hörlurar så spelas det mycket utav låten "Never Think" med Robert Pattinson, skit bra låt verkligen. Tyckte inte den var så speciellt bra i Twilight men i hörlurarna får den många tummar upp.

4. Mina nya skor som jag köpte förra veckan, så otroligt sköna och så otroligt billiga. Kommer från din sko och kostade bara 249:- inte alls dyrt och min plånbok tjöt inte.


5. Mitt nya mobil nr som jag fick i julis, så skönt att bara några har mitt nr och inga folk som busringer osv. Tack mamma

1. Skolan imorron. Har inte alls lust och jag är riktigt morgontrött så jag håller nästan att försova mig hela tiden :/ Hjälp mig att bli morgonpigg.

2. Pengar, är helt fattig. Eller ja nästan har några hundar kvar men det känns inge roligt att gå på stan med 300:- Känns som allt fint som man vill ha kostar över 500 lappen.

3. Att jag och Pernilla åker till stockholm 15/5 kom ihåg jag fyller den 14/5 men... Alltid ett men, jag vill gå ut på Café opera, men det verkar som den nattklubben är åldersgränsen 23. Så det skiter ju sig. Och likaså alla andra jag vill gå ut på..

xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Elina

Åå ska du? När du fyllt 18 eller kommer du vänta?

Jag är så taggad, men lite läskigt är det ju med alla risker...

kram :)

2009-03-29 @ 20:22:48
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Ellie

Club Karma är shysst :P haha ;)

2009-03-29 @ 21:17:30
URL: http://tejk.blogg.se/
Postat av: Elina

Det låter som en mycket bra plan! Jag fyller 20 i sommar så mina blir nog inte så mycket större, fast dom är inte så jättesmå heller.. Ska ju på konsultation imorn, ska visa bilder från den här tjejen då:

http://minanyaboobies.blogg.se



Supersnyggt och lagom :) Förhoppningsvis blir det sillisar inom 1,5 månader!!

2009-03-29 @ 21:47:41
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback