Lista


1. Jag är en sommartjej. Jag älskar sommaren, jag vill aldrig gå och lägga mig på sommaren då jag är rädd att jag missar nått, sommaren är verkligen min grej eftersom det händer så mycket på vårterminen så är försommaren och sommaren min tid. Värmen, solen, blommor, kjolar/klänningar, sommarskor, bikini osv.
Jag trivs inte på vintern hela jag blir konstig av vinter. Sommaren ska vara året runt! Då är jag nöjd

2. Att det är bara 11 dagar kvar tills jag blir 18 år. Då blir det krogen, känns som att det var nyss 107 dagar kvar tills jag fyllde, jag började min neräkning på 150 om inte mer. Vad tiden går snabbt, nu är det bara 11 dagar kvar.

3. Sommarlov snart, allt går så snabbt efter min födelsedag för då är det bara några veckor kvar på terminen och sen är det skolavslutning. Jag älskar skolavslutning. Man känner sig så lycklig den dagen, alla är så glada. Dvs om det är sol ute!

4.  Sitta hemma idag, jag orkar inte gå ut utan jag ska bara sitta hemma och kolla på tv och filmer. Älskar sånna dagar, på söndagar tillåter jag mig att inte behöva gå ut.


1. Sanna sa nått till mig "Det sägs ju att man har bara 3 kärlekar" Okej, men jag är då förbrukat en, då har jag två kvar och hela helgen har jag tänkt "Nästa kärlek måste jag hålla i hårt, för om det går knas så har jag bara en kvar, och går det ännu sämre med honom så kommer jag vara själv resten av livet" och då hoppas jag om det ska gå dåligt att det går dåligt när jag är 80, inte att jag har förbrukat mina kärlekar redan vid 25 års ålder. För då kommer jag få vara själv resten av livet :| Min största skräck, att bli själv. Ensamhet... usch bara ordet gör så att jag får gåshud... På ett negativt sätt.

2. Jobba på tisdag, jag vet inte om jag trivdes tror faktiskt inte att jag gjorde det. Men det var kanske för att det var första dagen förra veckan, så jag hoppas att det blir bättre... För i tisdags kändes det inge roligt "/ Då kändes det mer "Kan man hoppa av eller? Snälla?"  Jag hatar att göra nått som jag inte trivs med...

xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback