Braceleet UF

Jag har som tidigare berättat att jag och mina tjejkompisar har startat ett företag som heter Braceleet UF. Det är ett skolprojekt.
Braceleet består av fyra kreativa tjejer som tycker om att pyssla, och det vi pysslar med är ju armband som är handgjorda. Våra armband är gjorda av läder, sammet, och det finns berlocker på dem som lyder "With love" och andra budskap :)
Vi har precis kommit igång med att göra armbanden. Och vill man ha något unikt då vi hade bara tänkt att göra 3 armband i samma sorts fläta i läder så ska man köpa utav oss. Vi tycker det är roligt med annorlunda armband och vi vill inte att alla ska se likadana ut därför gör vi en liten mängd av samma sort. Så alla får något unikt.
Varje armband kommer att kosta mellan 30-60:-

Bilder på armbanden kommer i veckan.

Och ville bara påminna er, om ni befinner er i Nyköping den 29/11 så måste ni besöka Culturum där vi har en mässa med massor med andra företag, fri entre och mässan pågår till 11.00-15.00 massor med julklappar finns där att köpa till nära och kära.

xoxo/N

Kommentarer
Postat av: maja

Man kan bara köpa dom där på den mässan eller?:)

2009-11-18 @ 01:17:26
URL: http://littlehours.blogg.se/
Postat av: abb

jag är faktist intresserad av armbanden :O men vet inte hur man typ "beställer o gör" :S

2009-11-18 @ 16:49:42
URL: http://abiier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback