Är magen glad då är människan glad

Nu är min mage mätt och glad. Först smällde jag i mig popcorn, saft, mat ännu mer saft och nu är jag klar och min mage spricker. Men är magen glad då är människan glad. Vet ni vart det kommer från? Jo Svensson Svensson som jag satt och kollade på, på min nya favorit kanal Canal+ SF kanalen :) Skaffa den! Mycket bra, förutom att dem slänger in lite svartvita filmer då och då. Jag undrar, hur många kollar på svartvitt? Jag vet ju att det är till dem äldre, men ändå..

Aja nu har det varit meningslöst snack om mat och kanaler.

Lika meningslös bild blir det till det här inlägget :)
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ska jag börja tänka :D

2009-10-29 @ 12:20:15
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback