fel med string?


Läste i någons blogg om att en snövit docka hade string på sig, eller ja string var det väl ikke men ett par små trosor. & en del var helt förskräckta "men gud, har dockan string på sig" buhuu läskigt. Nej men typ så. Och min första tanke var "Nej det där är väl ändå inga string, när jag var liten var barbiedockorna nakna och vad är det för fel med string?" Ärligt varför är det nästan som ett tabu ämne?

Jag har aldrig tyckt string har varit något fel, har ju använt det sedan 12årsåldern och har aldrig sett något "sexuellt" med det. När jag var mindre så köpte mamma mina trosor som var så otroligt fula att jag bestämde mig att gå in på lindex köpa mig ett par nalle puh stringtrosor. Ingen big deal, när jag var mindre hade alla nalle puh trosor och jag ville med ha dem. Snygga och så troligt löjliga, tror inte en unge tänkte nått sexuellt när man såg dem. Det var ju liksom bara Nalle puh.

Men min mamma har också varit väldigt öppen med att inte skämmas om vad man tycker om, ja jag tycker om att använda string så då gjorde jag det, ja i ca 12 årsåldern.
Men string är ju ett par trosor med mindre tyg, och som är otroligt bra att ha under klänningen/kjolen så man slipper fula veck.
xoxo/N 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback