För vi har tagit studenten

Jag drömde att jag hade tagit studenten =) Vit klänning, långt lockigt hår, studentmössa på, alla var fulla och glada och skrek "för vi har tagit studenten" Så när jag vaknade nyss, så hade jag den låten på huvudet :]
Men ikke att vi har tagit studenten än, men snart så ca 8 månader kvar och det kommer nog gå skit snabbt. Vilket det redan har gjort, vart tog Oktober vägen?

Nu ska jag sticka till skolan för lite matte & psykosocialtarbete
xoxo/N

 

btw: beställde studentmössa häromdagen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej söötis. ja provade bara på :) 100kr.



www.poledance.se



hur gammal e du?:)

2009-10-20 @ 15:17:23
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback