Gå aldrig full till jobbet

Jag kan ju inte somna och jag som ska upp innan 8.00 imorron. Men det gör inget, för jag är varken bakfull eller har sömnbrist. Jag ska berätta en sak som hände mig engång. Jag hade det jätte roligt med voodka, shottar av ren sprit, öl, cider och mina vänner. Plus roligt drag på krogen. Jag skulle börja tidigt på mitt jobb och visste om det hela tiden men allt var så roligt att jag drogs med i strömmen go with the flow

Det var många shottar av ren sprit säkert 5-8 stna, jag gjorde saker som jag skäms för, Ellie min vän gjorde helt tokiga saker, ramlade framför Tellus vakterna så jag och Sanna inte kunde sluta skratta haha. Sista shotten tog jag vid halv 4 och jag skulle upp 8... Och jag gick och lade mig vid halv 6.
Hur pigg var jag? Jag spydde som ett troll 3 gånger, jag kunde inte äta, jag svimmade nästan hela dagen :| Ett misstag jag aldrig glömmer, gå aldrig halvfull till jobbet ungdomar haha ;P

xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback