Grön av avund

Avundsjuka...
Jag har precis upptäckt hur avundsjuk jag är. Jag kan inte berätta på vad det är men det är på en person. Jag tycker personen har något som jag vill ha. Och jag vill ha det så mycket att jag inte gillar personen. Känner verkligen att jag inte gillar personen bara för att personen har DET
DET
kan jag inte berätta mer om.

Men det är riktigt jobbigt att vara avundsjuk, helt plötsligt blev jag det. Har aldrig varit avundsjuk på någon men just nu är jag det. Jag är så himla avundsjuk att jag skulle kunna böla för det.

Bilden passar mig perfekt just nu, grön av avund. Skulle kunna förgifta personen med min gröna orm (haha inte så illa då men nästan)

Avundsjuka: Det gröna lilla monsret kommer smygande, äter upp dig, tuggar på dig, spottar sedan ut dig och du känner dig bara mer värdelös
Nu måste jag väl uppsöka en psykolog eller nått liknande
xoxo/N

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback