I gotta feeling

I gotta feeling that tonights gonna be a good night. Därför att jag får sova (a) Efterlängtat, jag är/var så sjukt trött förut.
Jag har sovmorgon imorron men måste ändå upp kl 07.00 imorron för att låsa upp dörren till handverkarna som vi har hos mig. Som förövrigt är lite skumma.
Jag stod i köket häromdagen och det är en "gubbe" typ runt 40årsåldern kan vara yngre

Han: När öppnar baren?
Jag: Ehm hehe haha ehm? (fattade nada om vad han snackade om, kommer på sen att vi har en bar i vardagsrummet)
Han: Ja hinner man ta en runda? hahaha
Jag: hehe ja den öppnar kl 16.00
Han: fan då, övertid blir det då, eller hur grabbar!! (7 andra hantverkare är hos oss, ena är ung kanske runt 20-25 år, han ser faktiskt bra ut haha)
Jag: hehe ja.
Han: Vad är åldersgränsen då?
Jag: 50 år
Han: Som max?
Jag: nej som minst.
Han: Fan då, synd att man inte var 50 år.
Jag: hehe ehm okej?!

Varför ska han stå och chittchatta med mig på morgonen, ska han inte bara göra sitt jobb och hålla käft?
Det är bara den yngsta som får prata, kanske ska sätta upp en lapp "Prata inte om du är över 25 år"
xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback