I'm up now


Jag är vaken har varit det sedan kl 09.00 eller ja jag har knappt sovit något inatt. Trångt,varmt och iblant kallt i sängen. Gårdagen började hemma hos Ellie med Robert, Linus, Nico (Malin vi saknade dig ;) ) där satt vi och drack och spelade våra små spel, öl spel osv :) Sen drog vi till älskade tellus, där blir jag och Ellie alltid besatta. Vi blir som tokiga när vi kommer ut haha.
Träffade Sannas bror där och ha bjöd oss på maskeradfest och jag ska vara utklädd till Sanna som jag saknar så himla mycket.
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: malin

AWE :'( SATANS MALMÖ!

2009-10-29 @ 13:34:53
URL: http://smileback.blogg.se/
Postat av: Ellie

haha hur klär man ut sej till sanna :O

fan va orolig ja blev förresten när din mamma ringde o fråga efter dej!!! vad har hänt med mobilen? :P

PS. Jag kräktes på torsdas morgonen vid sex :(

2009-10-30 @ 14:14:52
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback