Party like a rockstar

Dom tre musketörerna hade väldigt roligt på studentfesten i torsdags :)


Det var väldigt hårt att gå upp kl 8.00 för att gå till skolan och ha matte.
Mycket dans blev det med :) tror alla som var där i klassen hade det roligt hahah

Sen fredags hade jag och sanna väldigt roligt, förutom att vi tappade bort varandra hela tiden såhär lät det typ
Jag: HAR DU SETT SANNA?
Tobbe (sannas bror): Nej (ser bortkommen ut)
Jag: VART ÄR HON?
Tobbe: Ingen aning
Jag: HAR HON GÅTT? :O:O:O
Tobbe: Nej det tror jag inte.

Sen gick jag iväg då jag såg Annie & co och vi gick ner på dansgolvet, glömde bort Sanna. Hittar henne efter typ 30 min nere på dansgolvet haha och då hade hon kommit och frågat Tobbe om vart jag var 2 min senare. Haha stackarn han var ju helt förvirrade när vi kom och skrek haha

Hände mycket galet denna natt på tellus. Roligt var det men galet
xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback