Ridtur i skogen

Nu kommer depptankarna igen, men jag skjuter in dem i gaderoben och tar fram dom jobbiga tankarna när jag ska sova.
Hur arg,ledsen och dåligt jag mår måste jag ändå ta mig ut till stallet för att vara med den bästa Mimmibus. Jag tog bussen ut och mötte upp mamma, Lovisa och Linnea i stallet =) Och Lovisa & Linnea skulle rida ut, så snabbt som tusan gjorde jag iordning Mimmi för en långtur i skogen. Eftersom hon har vaccinerat sig precis så måste jag ta det lilla lugna med henne annars får hon feber. Men det blev rätt mycket galopp poch trav ändå =) Helt genomsvettig var hon, rann svett om henne och det gillar vi ;) Då vet jag att lilla tjockisen mår bra.

Min bästa <3
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: lina

mimmiplutt :D Är hon fortfarande bra? :)

2009-10-19 @ 11:39:54
URL: http://linovich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback