Vi porrar oss

Nu är jag glad igen :) Nu är mitt humör på topp.
Vad har jag gjort i helgen då?
Jo jag åkte till Pauline för att få en grym sminking vilket jag fick, sedan bär det av till Ellie med Malin, och där var även Robert och Micke. Vi tjejer ville bli lite på g genom att dricka rött vin, cider och gin blandat med sprite. Öl spelet var vi grymma på, blev olika regler som man var tvungen att säga innan man skulle dricka sina klunkar "ett två tre kungen lilleman" Vi satt och porra oss med en kille i camen, han ville att vi skulle slicka varandras bröst bara för att vi skojjade om det, lika snuskig var han som vi. Bilder kommer kanske från vår cam stund haha

Drog sen till krogen där vi mötte alla andra tjejer :) öl,cider och shottar hit och dit :) Mycket dans blev det och jag såg Ellie skaka rumpan riktigt ordentligt. Hon var på g.

Och på osndag kör vi igen :) Lov nu, tillåtet att gå ut på en onsdag
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ellie

fan cp internet går inte att skicka kommentarer :@



hahahaha, porris! nu måste jag kolla på bilderna tack för påminnelsen :P



Ska säga en smårolig sak till dej sen angående dansandet :P haha! :P

2009-10-25 @ 21:24:44
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback