Galen natt i sthlm

Tjoosan, har varit väldigt upptagen i helgen med att spendera tid med mina underbara vänner.
Fredagen började ofc med skolan till 16.00 och det var sjukt segt, klockan gick så sakta, trodde kossorna skulle somna så sakta den gick.
Men jag och Malin drog ner till stan och köpte mina älskade stövlar (kommer bild på dem senare) 549:- gick kalaset på, inte så farligt :) Skynde mig hem och fixade och trixade, Elpan kom till mig på kvällen och det blev prat och promenad i vinterkläder, stor vinterjacka och vantar... Sjukt ju!! Men det var så kallt.
Vi somnade otroligt tidigt men det var skönt =) Man behöver inte alltid gå och lägga sig 03.00


Lördag: Vaknade upp brevid Elpan, åkte senare ut till stallet och red Mimmi, och hon var så himla duktig :) Tränade på galoppfattningar så lilla ponnyn fick jobba :)
Sen ringde Amila mig och undrade om jag ville hänga med till Heron City och jag tackade inte nej, så då bär det av till Sthlm jag, Aida, Amila, Susanne och Jossan, mötte om Servan och Karzan och satt och hade trevligt med dem :) Sen drog vi på fest med några andra killar som Susanne känner. Först ut till Skarpnäck och sedan ut till Bagarmossen.

Och det var nog Sveriges bästa trollkarl där, och kanske snyggast med ;) han satt och trollade för mig med en kortlek och jag var helt tagen, så jävla farsinerad blev jag! Hade riktigt roligt där med killarna. Bilder kmr när jag har fått dem av Amila.
xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback