Helgens story

Fredag: Jag var ju som sagt sjuk hela veckan, men unnade mig att ta det lugnt på en hemma fest och vi tjejer hamnade hemma hos Nicolas med några andra från paraell klassen och folk som jag har aldrig träffat och sedan dom två musketörerna från kryssningen dvs Robert & Linus :) Var där och drack och lite sånt, skönt att bara vara hemma då jag har gått ut rätt mycket på sistone (men det tråkiga var att jag tappade mitt bankomatkort)
Bilder från helgen kanske kommer upp i bloggen dock var det nog bara oseriösa ;)

Lördag: Jag och Sanna vaknade upp ganska tidigt, drog ut till stallet till Mimmibus.
Sen drog jag vidare till sthlm träffade goa släkten :) Jätte god mat, oxfilé med hasselbackspotatis med goa såser till. Fick lite nya kläder, en D&G väska ej äkta, två vinterjackor  Canada Goose, kommer användas i vinter

Söndag: JOBB

Hur har eran helg varit?
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback