Hotell

Hej alla tigrar =) Jag försov mig lite idag, skulle börjat kl 9.00 men kom till praktiken 9.40 men ingen grät för det =) Jag började direkt med disken och fixa och dona i matsalen tände ljus och fixade så allting såg mysigt ut.
Dem senaste dagarna har jag ätit så otroligt god mat på hotellet, känns som jag har minst gått upp 4 kg och då snackar vi minst!! Men inte gråter jag för det ;)
Det har varit efterrätter på efterrätter, dessutom har jag fått väldigt mycket komplimanger (vem älskar att inte få det, men man vill inte höra några smörisar)

Jag blir såå glad när Eva säger att jag jobbar på jätte bra och att jag har utvecklas jätte mycket, det gör bara att jag trivs ännu mera på hotellet =) Lugn dag förövrigt, slutade lite innan 14.00 och sprang till bussen så var redan hemma 14.30 och ska egentligen sluta 16.00 när jag jobbar i köket =)
Men imorgon kommer det roligast, jag ska få stå i receptionen :D  Wish me luck

xoxo/N

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Kanske, fast tror det är sant faktiskt fast kanske en annorlunda version?



kram

2009-09-11 @ 16:51:49
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback