Krogen

Jag vill ut på krogen såklart Tellus, var ute igår & hade det sjukt roligt. Vin,öl, cider, shottar och vodka. Det bestod det massvis av, där rök ytterliggare 300 kr på en utekväll, men vettefan vad jag spenderade det på :S då jag blev bjuden på nästan allt.
Jag och Sanna gjorde oss ordning hemma hos henne, drog in till Nyköping vid 21.00 gick till krogen vid 22.00 och där mötte vi Patrik, Erik och ja några från Nya Zeeland som hette typ Tim och jadu något annat.

Haha jag och Sanna blev lite förvånade utav själva "Hej jag heter blabla" när man hälsar på någon, dem från Nya Zeeland pratade engelska och skulle hälsa med kindpussar. Kindpussar hälsar jag på när det är någon nära mig, eller någon som jag inte har sätt på länge.

Både jag och Sanna träffade mycket barndomskompisar på tellus =) Alltid roligt.
Bilder kommer lite senare när jag har fått dem av Sanna
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ellie

Jag o robert har planer för sanna, hon ska ha sex med en kille från varje land så får vi en roadtrip på köpet :D <3

2009-09-20 @ 17:56:30
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback