påskveckan

Påsken har varit helt okej.Har varit jätte dålig på att blogga men har haft en tjejkompis Sofie från Skåne på besök hela veckan, tyvärr har hon åkte hem "/ Berättar kortfattat min vecka.

Onsdag: Jag och Sofie åkte in till Nyköping och solade sedan bär det av till olearys för att se Inter-moskva och arsenal-barca matcherna. Jag tycker fotboll är helt okej, men är inte den typen som sitter och skriker och har mig, men det gjorde alla andra fotbolls huliganer. Bla Sofie.

Torsdag: Död på praktiken, var så slut behövde verkligen lov. Och behövde verkligen en rejäl utekväll och det blev det, pengarna som bortblåst ha roligt för pengarna volym/olearys. Hände en del roliga saker den natten :)

Fredag: En kort utgång, hände inget speciellt.

Lördag: Påskmiddag med familjen :) sedan utgång Sanna säger "Är du på att bli riktigt dyngrak?" Sagt och gjort. Kan nog säga att Sanna kanske ångrar den frasen en smula ;) hon fick nämligen sitta i ett kök och höra på när en kille skrek ängsligt "Hörru sötnos koom och lääägg dig hääär, kan inte sova utan dig" bambambam inget svar från Sanna när han skrek så.

Söndag: error i kroppen

Hur har eran påsk varit då?
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback