Min bebis


Kolla vilka söta bilder jag tog idag på Mimmi :) Man ser verkligen på första bilden hur lurvig hon är. Hennes päls är riktigt tjock och bra att värma sig i om man är lite kall. Det ska bli roligt och se hur Mimmi beter sig i ett ridhus på torsdag, har inte ridit henne i ridhus sen i somras och nu ska hon göra det, hon ska på en kurs dock inte jag som är ryttaren utan Linnea (hennes familj äger stallet Mimmi står i) så jag håller tummarna att dem kommer tillbaka med en svettig, glad och trött Mimmi :) Hela resan tar ju 1 timma att åka dit så hoppas att det går bra att lasta henne.

Jag och Linnea ska även testa att åka stjärtlapp bakom henne innan snön försvinner :) Jag sitter på stjärtlappen o och Linnea rider barbacka. Hon får rida för antagligen kommer Mimmi bocka järnet ;) hon gör det alltid när hon blir sprallig och glad, och hon kommer springa som en idiot, ibland när hon råkar komma lös på gården så springer hon runt helt själv när alla andra hästar går in och äter, men hon springer runt på stallplanen och bockar, gör små skutt, sparkar bakut och springer sig svettig sen går hon in och äter ;) överskottenergi som tusan.

Min bebis <3
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Sebbe

passar rutiga skjortor 2010? =)

kramar!

2010-01-04 @ 16:47:15
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-04 @ 18:06:30
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 12:00:31
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Hej! Superfin blogg du har!

Kika gärna in på min blogg som är den tredje största hästbloggen i Sverige.

Och missa inte tävlingen där du kan vinna en ridhjälm!

2010-01-05 @ 22:22:32
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback